[URL] https://amxx.pl/topic/56227-hells-path/
![[Image: opis.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
Prosty plugin, który trzęsie ekranem gracza i koloruje ekran na czerwono
imitując poruszanie się w niczym diabeł w piekle gdy się porusza
![[Image: wink.gif]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![[Image: wymaganemoduly.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/wymaganemoduly.png)
**Orpheu**
![[Image: instalacja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
Sygnatury wrzucamy do **amxmodx/configs/orpheu**
Znaleźć je można w pm_pack [Custom LadderMove - AMXX.pl: Support AMX Mod
X](http://amxx.pl/custom-laddermove-t32095.html)
Reszta standardowa.
![[Image: konfiguracja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/konfiguracja.png)
const Amplitude = 0x3FC000; // 255<<14
const Frequency = 0x3FC000; // 255<<14
const Duration = 0x1000; // 1<<12
const HoldTime = 0x1000; // 1<<12
const Red = 0xFF; //255
const Green = 0x0; //0
const Blue = 0x0; //0
const Alpha = 0x7F; // 127
Można zmieniać według upodobań
![[Image: wink.gif]](http://img.amxx.pl/public/style_emoticons/default/wink.gif)
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
Gdyby nie działało poprawnie ( nie jestem pewien co do member'a dead dla
funkcji move ) należy podmienić:
if( !OrpheuGetStructMember( h_struct_pmove, "dead" ) )
na
if( !is_user_alive( id ) )
![[Image: download.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/download.png)
Załączone pliki
* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=20734 "Pobierz załącznik"]
![[Image: unknown.gif]](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/unknown.gif)
* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=20735 "Pobierz załącznik"]
![[Image: sma.gif]](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/sma.gif)
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
Załączniki:
hells_path.sma