[URL] https://amxx.pl/topic/61245-płynna-regeneracja-zdrowia/
**Płynna regeneracja zdrowia**
W chwilę po otrzymaniu obrażeń gracz zaczyna odzyskiwać zdrowie w sposób
płynny.
Plugin opiera się na polu max_health, które jest ustawiane przez plugin
automatycznie na 100 przy każdym spawnie. Jeśli w grze gracze mogą mieć inne
maksymalne HP należy zamienić:
//#define I_WILL_SET_MAXHEALTH_MYSELF
na
#define I_WILL_SET_MAXHEALTH_MYSELF
i w kodzie odpowiedzialnym za maksymalny poziom życia ustawić to pole używając
fakemeta (pev_max_health) lub engine (EV_FL_max_health)
Uwaga: jeżeli gracz ma więcej HP niż powinien to również płynnie wróci do
odpowiedniej wartości
![[Image: cvary.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
> amx_heal_per_second 13.0
ilość punktów życia przywracanych w ciągu sekundy
> amx_heal_delay_by_damage 0.15
przez wartość cvara mnożone zostają otrzymane obrażenia i jest to ilość sekund
do odczekania zanim gracz zacznie odzyskiwać HP,
np. wartość to 0.5, jeśli gracz traci 20 HP to po 10 sekundach zacznie być
leczony
Załączone pliki
* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=24308 "Pobierz załącznik"]
![[Image: sma.gif]](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/sma.gif)
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
Załączniki:
smooth_regeneration.sma