Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

[inny]Paczka Speedrun - Gotowe paczki AMXX

Created Today  in Paczki AMXX  by Poster
[TITLE] [inny]Paczka Speedrun - Gotowe paczki AMXX
[URL] https://amxx.pl/topic/161097-paczka-speedrun/


Witam, długo się zastanawiałem ale jednak postanowiłem udostępnić paczkę
SPEEDRUN z mojego serwera ( silnik zaktualizowany ).

Starałem się ale nie znalazłem .sma do wszystkich pluginów więc proszę mi
wybaczyć.

Paczka jest gotowa pod linux, pluginy które są potrzebne (admincmd etc. są
dostępne w instalatorze chyba każdego hostingu)

Testowane na HLDS i reHLDS i AMXX 1.8.1+

[Image: opis.png]

Paczka i silnik zawiera:

• Kategorie FPS

• Kategorie "Crazy Speed"

• Kategorie "Velocity Styles" (2, 3, 4, 6 K RUN)

• Kategorie "Other Styles ( na razie tylko manual bh na mapach dr_ )

• Aktualizacja nicku gracza ( komenda /updatenickname lub /nick )

• Błysk gdy gracz pobije rekord mapy

• Drganie ekranu gdy gracz pobije rekord // oba w SPEEDRUN.CFG

• Autorespawn ( w silniku )

• W silniku jest system zapisu CP w danym miejscu ( nie potrzeba sie respić
przez żadne menu tylko gdy gracz wpisze "kill" albo "say /respawn" trafia na
zapisany CP )

WIELE INNYCH, nie będę wszystkiego wypisywać.

CONFIGI

speedrun.cfg :

Spoiler



 
 
SPEEDRUN.CFG
 
 
 
 
// Speedrun Engine Config
// Version: 2.0
 
// Player Commands
 
// say /fps - Kategorie fps (gracz musi miec wlaczona kategorie FPS aby zadzialalo)
// say /invis - Ukrywanie: graczy, wody, noza - na niektorych mapach gdy gracz zginie i bronie sie resetuja to noz sie pokazuje
// say /save - Zapisywanie CP w danym miejscu na respawnie
// say /staty - Statystyki stref (osobny plugin) "dol + bok" "dol" "bok"
// say /game - Menu Trybow Gry
// say /top15(CATEGORY) - TOP15 REKORDOW
// say /rank(CATEGORY) - TWOJA POZYCJA 
// say /spec - Przechodzenie/wracanie ze specta
// say /updatenickname - Aktualizacja nicku (wymagane wpisanie, ponieważ nie jest automatyczne)
// amx_ip - Pokazywanie IP
// kill || say /respawn - Wracanie + reset czasu
 
// Komendy admina
 
// amx_reset_tops – reset wszystkich rekordow
// say /usun || say /removerecord – to samo (nie jest dostepne w tej wersji)
 
// Cvary
 
// speedrun_showspeed:
// 1 - Gracz widzi swoja predkosc
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_allow_spectate:
// 1 - Gracz moze wejsc na specta komenda
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_blocksprays:
// 1 - Blokada spray'ów
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_check_speedcvars:
// 1 - Sprawdzanie cvarow typu cl_forwardspeed
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_blockcommands:
// 1 - Blokada komend typu radio, radio1 itp..
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_amxip:
// 1 - Gracza moze sprawdzac ip innych
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_redscreen:
// 1 - Po pobiciu rekordu czerwony blysk
// 2 - Po pobiciu rekordu losowy kolor blysku
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_recordsound:
// 1 - Wlacza dzwieki na pobicie rekordu
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_screenshake:
// 1 - Po pobiciu rekordu ekran drga
// 0 - Wylaczone
 
// speedrun_blockuse:
// 1 - Gracz nie moze uzyc +use
// 0 - Wylaczone
 
 
 
// Ustawienia standardowe
speedrun_showspeed "1"
speedrun_allow_spectate "1"
speedrun_blocksprays "1"
speedrun_check_speedcvars "1"
speedrun_blockcommands "1"
speedrun_amxip "1"
speedrun_redscreen "1"
speedrun_recordsound "1"
speedrun_screenshake "0"
speedrun_blockuse "1"
 


plugins.ini

Spoiler



 
 
TE TRZEBA WKLEIĆ!
 
; ----------------------- .:SPEEDRUN PACK:. ---------------------------- ;
SREngine_2.6.amxx debug ;silnik
SREngine_dbstuff.amxx ;aktualizacja nicku
; ---------------------------------------------------------------------- ;
 
; ------------- .:Speedrun Stats:. ---------------- ; 
speedrun_60fps.amxx debug            ;  Category - 60 FPS 
speedrun_100fps.amxx debug           ;  Category - 100 FPS
speedrun_200fps.amxx debug           ;  Category - 200 FPS
speedrun_250fps.amxx debug           ;  Category - 250 FPS
speedrun_333fps.amxx debug           ;  Category - 333 FPS
speedrun_500fps.amxx debug           ;  Category - 500 FPS
speedrun_1000fps.amxx debug          ;  Category - 1000 FPS
speedrun_gmode_crazyspeed.amxx debug ;  Category - crazy speed
speedrun_gmode_hcrazyspeed.amxx debug    ;   Category - hard crazy speed
speedrun_gmode_2krun.amxx debug      ;  Category - 2000 RUN
speedrun_gmode_3krun.amxx debug      ;  Category - 3000 RUN
speedrun_gmode_4krun.amxx debug      ;  Category - 4000 RUN
speedrun_gmode_6krun.amxx debug      ;  Category - 6000 RUN
speedrun_gmode_legit.amxx debug      ;  Category - Legit
Stats_v1.amxx debug     ; Pokazuje ilosc stref oraz sync
 
; -------------------------------------------------------------------- ;
 
 
 
; --------------- .:Strefy:. --------------- ; 
box.amxx     
box_3k.amxx                     ; box na czy k spida
box_5k.amxx                     ; na 5k speeda
box_10k.amxx                    ; na 10k speeda
box_20k.amxx                    ; na 20k speeda
;---------------------------------------------------------;
 
 
; -- INNE -- ;
 
anty_spychanie.amxx ;wylacza pchanie na respie
entity_remover.amxx ;usuwanie bytow z map
no_fall_damage.amxx ;brak dmg przy upadku
only_knife.amxx ;tylko noze
badspawnspreventer.amxx ;nie zabija przy zlym respawnie
mpbhop.amxx ; bloki kz nie znikaja
 
 
 


AMXX.CFG

Spoiler



 
 
amx_default_access "z"
amx_password_field "_pw"
amx_mode 1
amx_show_activity 0
amx_freq_imessage 180
amx_plmenu_bantimes 0 5 10 15 30 45 60
amx_plmenu_slapdmg 0 1 5
amx_flood_time 0.75
amx_reservation 0
amx_hideslots 1
amx_time_display "ab 1200" "ab 600" "ab 300" "ab 180" "ab 60" "bcde 11"
amx_time_voice 1
amx_client_languages 1
amx_debug 1
amx_mldebug ""
 
 
mp_freezetime 0 ; ile czasu gracze sie nie ruszaja po starcie  //rundy.
 
 
// TEAM JOIM MANAGMENT - auto przenoszenie gracza do ct
 
tjm_join_team 2 // ct
tjm_switch_team 0 // wylacza wyrownywanie
tjm_block_change 1 // blokuje zmiane teamu
 
 
// MAPCHOOSER 4 //
 
amx_mapchooser_type "1"   // 0-mapy do votowania wybierane sa z pliku, 1-nominowanie map do votowania, 2-brak votowania
amx_mapchooser_mapsloc "0"  // 0-używa amx_mapchooser_mapsfile, 1-używa mapcycle, 2-używa folderu z mapami
amx_mapchooser_mapsfile "maps.ini" // nazwa pliku w amxmodx/configs/ ,używany go kiedy amx_mapchooser_mapsloc ustawione jest na "0"
amx_mapchooser_mapsfile_s "maps_small.ini" // plik użyty kiedy amx_mapchooser_mapsloc jest ustawiony na 0 
i jest poniżej 10 osób na serwerze. Trzeba stworzyć ten plik
amx_nominfromfile "1"  // 0-gracze mogą nominować wszystkie mapy z folderu map, 1-gracze mogą nominować tylko mapy z amx_mapchooser_mapsfile
amx_maxnominperplayer "2"  // ile map może nominować jeden gracz
amx_map_history "5" // Ile ostatnich granych map nie ma być w vote
amx_extendmap_max "30"  // maksymalny czas dla całkowitego rozszerzenia mapy (w minutach)
amx_extendmap_step "10"  // z jakim czasem mapa zostanie rozszerzona (czas w minutach)
amx_ext_round_max "99"  // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_round_step "1"  // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_ext_win_max "1"  // ile razy mapa może być rozszerzana
amx_ext_win_step "1"  // z jaką liczbą rund mapa zostanie rozszerzona
amx_rtv "1" // włączyć/wyłączyć opcję rockthevote (wymuszanie głosowania)
amx_rtv_percent "0.5" // stosunek (%/100) ile graczy musi powiedzieć rockthevote aby wymusić głosowanie
amx_rtv_min_time "1" // minimalny czas (w minutach) wymagany od rozpoczęcia mapy aby wymusić głosowanie (możliwość użycia opcji rockthevote)
amx_rtv_map_time "3" // czas pomiędzy sukcesem głosowania na mapie (po rtv) i zmianie mapy (zamiast czekać do końca rundy)
 
// MULTIPLAYER BUNNYHOP
 
kz_mpbhop "1" //1/0 wlacza plugin
kz_mpbhop_entitytouch "1" //1/0 dotkniecie bloku kz?
kz_safe_inform "0" //?
kz_showblocks "0"//?
kz_mpbhopmenu // komenda otwierajaca menu
 
 
amx_drstats_host "localhost" //host bazy danych do zapisu rekordow
amx_drstats_user "root" //uzytkownik bazy danych
amx_drstats_pass "root" // haslo do bazy danych
amx_drstats_db "speedrun" //nazwa bazy danych
 


[Image: cvary.png]

Spoiler



 
 
 
BAZA DANYCH (SQL.CFG)
 
amx_drstats_host "localhost" //host bazy danych do zapisu rekordow
amx_drstats_user "root" //uzytkownik bazy danych
amx_drstats_pass "root" // haslo do bazy danych
amx_drstats_db "speedrun" //nazwa bazy danych
 
// MULTIPLAYER BUNNYHOP
 
kz_mpbhop "1" //1/0 wlacza plugin
kz_mpbhop_entitytouch "1" //1/0 dotkniecie bloku kz?
kz_safe_inform "0" //?
kz_showblocks "0"//?
kz_mpbhopmenu // komenda otwierajaca menu
 
// TEAM JOIM MANAGMENT - auto przenoszenie gracza do ct
 
tjm_join_team 2 // ct
tjm_switch_team 0 // wylacza wyrownywanie
tjm_block_change 1 // blokuje zmiane teamu
 
 


Paczkę postaram się poprawić w weekend, poszukam jeszcze reszty pluginów w
.sma ale większość jest dostępna tutaj na amxx
[Image: smile.png]