[URL] https://amxx.pl/topic/153492-paczka-zomb...by-mayday/
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
Witam przedstawiam moja paczke amxx zombie mod 5.0+gunxpmod.
Taka standardowa na moj serwer byla wgrana ale nie wypalilo, proszę jakos nie
komentowac ostro, bo wiem ze to nie jest jakas zaj*bista sztuka.
plugins-zp50_ammopacks.ini
zp50_core.amxx
; APIs
amx_settings_api.amxx
cs_player_models_api.amxx
cs_teams_api.amxx
cs_maxspeed_api.amxx
cs_weap_models_api.amxx
cs_weap_restrict_api.amxx
cs_ham_bots_api.amxx
; Classes
zp50_class_zombie.amxx
zp50_class_human.amxx
zp50_class_nemesis.amxx
zp50_class_survivor.amxx
; Zombie Classes
zp50_class_zombie_classic.amxx
zp50_class_zombie_raptor.amxx
zp50_class_zombie_light.amxx
zp50_class_zombie_fat.amxx
zp50_class_zombie_leech.amxx
zp50_class_zombie_rage.amxx
; Human Classes
zp50_class_human_classic.amxx
;zp50_class_human_raptor.amxx
; This must come before game modes for armor protection to work properly
zp50_human_armor.amxx
; Game Modes Manager
zp50_gamemodes.amxx
; Game Modes
zp50_gamemode_infection.amxx
zp50_gamemode_multi.amxx
zp50_gamemode_swarm.amxx
zp50_gamemode_nemesis.amxx
zp50_gamemode_survivor.amxx
zp50_gamemode_plague.amxx
zp50_gamemode_armageddon.amxx
; Items Manager
zp50_items.amxx
;zp50_items_money.amxx
zp50_items_ammopacks.amxx
; Extra Items
zp50_item_weapons.amxx
zp50_item_nightvision.amxx
zp50_item_antidote.amxx
zp50_item_zombie_madness.amxx
zp50_item_infection_bomb.amxx
; Admin
zp50_admin_commands.amxx
zp50_admin_menu.amxx
zp50_admin_models.amxx
; Buying
zp50_buy_menus.amxx
zp50_buy_zones.amxx
; Rewards
;zp50_rewards_money.amxx
zp50_rewards_ammopacks.amxx
zp50_rewards_frags_hp.amxx
; Deathmatch
zp50_deathmatch.amxx
zp50_random_spawn.amxx
zp50_spawn_protection.amxx
; Zombie/Human Features
zp50_zombie_features.amxx
zp50_zombie_sounds.amxx
zp50_zombie_damage.amxx
zp50_human_ammo.amxx
; Custom Features
zp50_flashlight.amxx
zp50_nightvision.amxx
zp50_leap.amxx
zp50_painshockfree.amxx
zp50_knockback.amxx
zp50_weapon_drop_strip.amxx
; Effects
zp50_effects_infect.amxx
zp50_effects_cure.amxx
zp50_effects_lighting.amxx
zp50_ambience_effects.amxx
;zp50_ambience_sounds.amxx
; Gameplay / Other
zp50_main_menu.amxx
zp50_objective_remover.amxx
zp50_gameplay_fixes.amxx
zp50_team_scoring.amxx
zp50_hud_info.amxx
zp50_serverbrowser_info.amxx
zp50_ammopacks.amxx
; Custom grenades
;zp50_grenade_flashbangs.amxx
zp50_grenade_fire.amxx
zp50_grenade_frost.amxx
zp50_grenade_flare.amxx
; ZP 4.3 Subplugin Compatibility
zp50_zp43_compat.amxx
[/code]
amxx.cfg
/////////////afk kiss/////////////
afk_kicktime 100 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 2 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).
////////////////koniec afk kiss////////////////
/////////////abd///////////////
amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane
////////////////koniec abd///////////////////
/////////////////trybygranatow///////////////
nademodes_enable "1" // 0 - tryby wyłączone | 1 - tryby włączone
nademodes_bot_support "1" // 0 - brak wsparcia dla botów | 1 - wsparcie dla botów
nademodes_team_play "1" // 0 - kolega z drużyny może uaktywnić granat | 1 - tylko przeciwnik może uaktywnić granat
nademodes_affect_owner "0" // 0 - granaty działają/zadają obrażenie temu kto je rzucił | 1 - nie działają na właściciela (zalecane 0)
nademodes_normal_enabled "1" // 0 - tryb normalny wyłączony | 1 - tryb normalny włączony
nademodes_proximity_enabled "1" // 0 - czujnik ciepła wyłączony | 1 - czujnik ciepła włączony
nademodes_impact_enabled "1" // 0 - natychmiastowy tryb wyłączony | 1 - natychmiastowy tryb włączony
nademodes_trip_enabled "1" // 0 - mina laserowa wyłączona | 1 - mina laserowa włączona
nademodes_motion_enabled "1" // 0 - czujnik ruchu wyłączony | 1 - czujnik ruchu włączony
nademodes_satchel_enabled "1" // 0 - detonowany wyłączony | 1 - detonowany włączony
nademodes_homing_enabled "1" // 0 - automatyczny wyłączony | 1 - automatyczny włączony
nademodes_grenade_react "1" // 0 - granaty HE nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby
nademodes_flash_react "1" // 0 - Flashe nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryby
nademodes_smoke_react "1" // 0 - Granaty dymne nie posiadają trybów | 1 - posiadają tryb
////////////////////koniecgranatow/////////////
//////////////////////automatyczne dolaczanie//////////
ajc_team 1 (0: Wyłączony, N: index drużyny, 5: wybiera automatycznie drużyne, Domyślnie: 5) - kontrola wybierania drużyny (W GUI tak jak naciskać random team czyli przycisk 5. Ustawiony na 1 będzie wybierało zawsze TT a gdy 2 zawsze CT)
ajc_class 5 (0: Wyłączony, N: index klasy, 5: automatyczny wybór, Domyślnie: 5) - kontrola wybierania klasy (modelu) (Wybór np sas, albo arctic w formie liczby od 1-4(5) 5 oznacza losowy )
ajc_imm 1 (0: Wyłączony, 1: Włączony, Domyślnie: 1) - nie wpływa na immunitet gracza (Włączony/Wyłączony)
////////////koniec dolaczanie///////////
///////////tam jakos cos tam nie pamietam/////////
amx_ltm //1 is on , 0 is off
amx_ltm_mode 0 //0 is lasermine, 1 is Tripmine mode
amx_ltm_ammo 2 //The setup of ammo (default 2)
amx_ltm_fragmoney 300 //A setup for the reward (default 300)
amx_ltm_cost 2500 //The settlement of the cost (default 2500)
amx_ltm_health 500 //The settlement of the degree of durability (default 500)
amx_ltm_dmg 10000 //The setup of the damage (default 10000)
amx_ltm_teammax 1 //The setup of maxset in team.
amx_ltm_radius 1 //The setup of radius.
amx_ltm_rdmg 1 //The setup of max radius damage.
amx_ltm_ff 1 //setup friendly fire.
amx_ltm_cbt 1 //can buy and deploy team set.
amx_ltm_buymode 1 //saycmd buying. 0 is off, 1 is on
amx_ltm_delay 15 //can buying roundstart +sec. (default 15sec)
amx_ltm_think 1.0 //laser think setting.(default and min 0.01: ex-1.0 unlaggnging. but lasers blank)
amx_ltm_line 1 //0 is invisible laserline. 1 is visible laserline.
amx_ltm_acs 1 // 0 is all, 1 is admin only
amx_ltm_glow 0 // 1 is glowing team color for mine. default 0
amx_ltm_cmdmode 1 //command mode. (0 is +USE key, 1 is bind, 2 is each)
Bio version : amx_ltm -> bio_ltm
//////////////koniec////////////////////
/////////////worki/////////////
zp_pb_enable 1 // 1 - włączony, 0 - wyłączony.
zp_pb_remround 1 // 1 - usuwaj worki na początku nowej rundy, 0 - nie usuwaj.
zp_pb_limit 200 // Limit worków postawionych na serwerze (domyślnie 200)
zp_pb_health 150 // Ilość zdrowia worków (domyślnie 200)
zp_pb_stuck 1 // 1 - automatyczne odblokowywanie włączone, 0 - wyłączone
zp_pb_bind 0 // 1 - włącz autobindowanie menu (klawisz L), 0 - wyłącz (domyślnie 0)
zp_pb_msg 1 // 1 - włącz wiadomości HUD, 0 - wyłącz (domyślnie 1)
////////////////////worki wyzej koniec//////////////
![[Image: instalacja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
standardowa
![[Image: download.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/download.png)
[http://www47.zippysh...Pqvz1/file.html](http://www47.zippyshare.com/v/0RFPqvz1/file.html
"Zewnętrzny odnośnik")
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
Nie mam czasu na naprawe/poprawe paczki, poniewaz jestem w trakcje pisania
pluginu, ktory zajmuje mi sporo czasu.
No wiem, ze jakos to sliczne ladnie nie opisalem tego ale no robilem to na
szybko.