Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

Wybór ilości skoków przez gracza

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] Wybór ilości skoków przez gracza
[URL] https://amxx.pl/topic/127611-wybór-ilośc...ez-gracza/


[Image: opis.png]

Prosty plugin, w którym gracz może wybrać sobie ile skoków chce mieć.

[Image: komendy.png]

say_team /skok

say /skok

[Image: konfiguracja.png]

Oczywiście można samemu skonfigurować pod własne potrzeby ilość skoków, jakie
mają być do wybrania. Co trzeba zrobić?



    menu_additem(SkokiMenu,"Standardowo - \r 1 skok");
    menu_additem(SkokiMenu,"Dodatkowy skok - \r 2 skoki");
    menu_additem(SkokiMenu,"2 Dodatkowe skoki - \r 3 skoki");
    menu_additem(SkokiMenu,"3 Dodatkowe skoki- \r 4 skoki \d Tylko VIP");

Ten kod odpowiada za wyświetlanie pozycji w menu, jest to odpowiednio 1,2,3,4
pozycja. Trzeba zmienić tutaj np. 3 dodatkowe skoki na np. 8 skoków, by gracz
wiedział, z czym ma do czynienia.

Następnie w tym miejscu musi zmienić odpowiedni case na swój własny - ilosc
odpowiada za ilość skoków przy danym wyborze, czyli w przypadku naszego vipa
jest to 4 - zmieniamy to na 8.

To wszystko.



public Case(id, menu, item){
    switch(item){
        case 0:ilosc=1;
            case 1:ilosc=2;
            case 2:ilosc=3;
            case 3:{
            if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){
                ilosc=4;
            }
            else ColorChat(id, GREEN, "[SKOKI]^x01 Nie jestes^x03 VIPEM^x01 by uzywac tej opcji!");
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}