[URL] https://amxx.pl/topic/46325-bullet-damag...orów-dhud/
![[Image: opis.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
**Autor: bboygrun**
**Bullet Damage with Director Hud Message and HudMessage.**
**Dodano kilka opcji takich jak wyłączenie HUD podczas skanowania , dodany HUD
"HEADSHOT" , dodany nowy kolor gdy sam się uderzysz ,**
**widzisz kogoś uderzenia na specie**
**Kolory:**
**Obrywający widzi czerwony* HUD/DHUD* **
**Atakujący zielony* HUD/DHUD***
**Kiedy sam się zranisz widzisz pomarańczowy* HUD/DHUD***
***Kolory HUD'a lub DHUD'a można ustawić cvarami! Używanie HUD'a lub DHUD
(DHUD ma większą czcionkę), także można ustalić cvarem.**
**
![[Image: cvary.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
Bullet_Damage_Mode
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie
Bullet_Damage_Distance
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)
Bullet_Damage_ShowWalls
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .
Bullet_Show_Spec
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.
Bullet_Hs_Mode
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego
Color_RGB_Victim :
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.
Color_RGB_Attacker
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)
Color_RGB_Ourself_Teammate
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)
;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji
Bullet_Text_Mode
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD // Napis HUD
Bullet_Show_Mode
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)
Screeny do CVAR'u **Bullet_Show_Mode**
\- 0 : Circle ---> [ImageShack� - Online Photo and Video
Hosting](http://imageshack.us/photo/my-images/843/circlen.jpg/ "Zewnętrzny
odnośnik")
\- 1 : Vertical ---> [ImageShack� - Online Photo and Video
Hosting](http://imageshack.us/photo/my-images/706/verticalt.jpg/ "Zewnętrzny
odnośnik")
\- 2 : Horizontal ---> [ImageShack� - Online Photo and Video
Hosting](http://imageshack.us/photo/my-images/577...ntala.jpg/ "Zewnętrzny
odnośnik")
\- 3 : Arch of circle --->
[http://img855.images...rclevictime.jpg](http://img855.imageshack.us/img855/6190/...ictime.jpg
"Zewnętrzny odnośnik")
@edycja
Nowa wersja **13 sierpnia 2011:**
-Dodano nowe cvary
-Od teraz do kompliacji wymagany jest bulletdamage.inc(zalącznik)
![[Image: instalacja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
Standardowa.
**
![[Image: download.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/download.png)
Załączone pliki
* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=22218 "Pobierz załącznik"]
![[Image: sma.gif]](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/sma.gif)
[
![[Image: amxx.gif]](http://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/amxx.gif)
"Pobierz plik AMXX")
* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_id=22219 "Pobierz załącznik"]
![[Image: txt.gif]](https://amxx.pl/public/style_extra/mime_types/txt.gif)
Użytkownik **HubertTM** edytował ten post 23.09.2012 18:45
Załączniki:
bullet_damage.sma
bulletdamage.inc