[URL] https://amxx.pl/topic/1440-xredirect-update-09-02-2011/
![[Image: xREDIRECT.png]](http://xredirect.x-base.org/logo/xREDIRECT.png)
**Aktualna Stabilna wersja: 1.0.3.3
Aktualna Wersja Beta: v2.0 RC2**
![[Image: ss.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/ss.png)

![[Image: redirall.png]](http://xredirect.x-base.org/screenshots/redirall.png)
![[Image: redirdown.png]](http://xredirect.x-base.org/screenshots/redirdown.png)
![[Image: submenu.png]](http://xredirect.x-base.org/screenshots/submenu.png)
[Dodano cvar redirect_countbots↵ ale tylko do opisu. W pluginie już był.
![[Image: opis.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/opis.png)
Przede wszystkim, jeśli jesteś zbyt leniwy, aby przeczytać wszystkiego to nie
męcz nas problemami lub pytaniami tylko zajrzyj do  lub przeczytaj
[FAQ](http://wiki.x-base.org/wakka.php?wakka=xREDIRECT/FAQ "Zewnętrzny
odnośnik")
Dzięki temu pluginowi możemy się łączyć w czasie gry z innymi serwerami które
są dostępne na serwerze poprzez wpisanie w say: /server
To nie prosty plugin dla prostych ludzi, którzy chcą czegoś więcej niż tylko
kilka prostych funkcji. Jeśli nie jest to, co chcesz, to ok. Potem wystarczy
przejść wzdłuż.
Plugin nie jest łatwy do zainstalowania. Ale nie może być trudny, bo jest
uruchomiony na [setki serwerów](http://www.game-
monitor.com/search.php?search=redirect_version&type=variable "Zewnętrzny
odnośnik"). Ja tylko miałem powiedzieć, że nie chcę mieć coś znowu podobnego
do [tego](http://forums.alliedmods.net/showthread....post489213
"Zewnętrzny odnośnik").
Dla tych, którzy chcą uczestniczyć w kodowaniu pluginu, kod odniesienia jest
[tutaj](http://plugins.n-ice.org/xredirect/doc/xredirect.xml "Zewnętrzny
odnośnik"). Można również wygenerować go od źródła (z 1.0RC2 i powyżej) przy
użyciu kompilatora opcji-r.
Jeśli chcesz wiedzieć, jak wiele serwerów jest uruchomiony można szukać na
[url=http://www.sk2.pl/nie "Zewnętrzny odnośnik"]tej stronie[/url] . Dzięki Bailopan
za dodanie go w tym momencie.
Chcesz znaleźć serwery gdzie ten plugin jest uruchomiony? Użyj
[tego](http://www.game-
monitor.com/search.php?search=redirect_version&type=variable "Zewnętrzny
odnośnik").
**Plugin ten robi wiele rzeczy, które mogą być włączone lub wyłączone
niezależnie od CVARów:**
● po uruchomieniu go czyta dostępne serwery z SERVERFILE
(amxmodx/config/serverlist.ini)
● say: /server pokazuje listę dostępnych serwerów (jeśli redirect_manual 1) -
ludzie mogą wybrać numer z listy i są natychmiast przełączani do serwera
● gdy serwer jest pełny, są automatycznie przełączani do serwera losowego lub
następnego z listy - **redirect_auto** kontroluje to
● limit można ustawić ile administratorów może być w tym samym czasie
● kiedy serwer z listy jest pełny albo zdechł to jest wyłączony w menu i
gracze nie są przekierowani tam automatycznie - a by sprawdzić czy server
zdechł **redirect_check_method** wynosić musi >0 i sprawdzić czy jest pełny
przy pomocy **redirect_check_method** większego od 1
● servery ogłaszają każde redirect_announce seconds - ustaw je na 0 aby
wyłączyć to ogłaszanie, lista serverów jest pokazywana jako wiadomość HUD dla
żywych graczy na górze, a dla trupów gdzieś na ekranie, więc nie jest
zakrywana przez "spectator bars" (paski oglądających
> Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z
> zaburzeniami własnej osobowości
); jak dużo informacji ma wiadomość zależy od check_method
● zalożność od **redirect_check_method** może być sprawdzona przez bycie
serwerwa full/off a nawet obecnej mapie, liczba obecnych graczy i maksymalnych
ich liczbie może być wyświetlana w menu i w ogłoszeniach - kiedy nie ma
serevera na automatyczne przekierowanie, gracz jest wywalany z odpowiednią
wiadomością
● gdy ktoś jest przekierowywany ręcznie lub automatycznie, innym graczom
wyświetla się wiadomość kto się przełączył i na jaki serwer
● jest również ogłoszenie, że ludzie mogą powiedzieć /follow i przełączają się
tam gdzie przełączał się ostatni przełączający się gracz, funkcja może być
włączona lub wyłączona przez CVAR (redirect_follow)
● plugin jest w różnych językach (a więc musisz umieścić xredirect.txt w
amxmodx/data/lang/)
● serwer może pokazać, kto przychodzi i jakiego serwera się przełączył
● własny adres IP jest wykrywany i automatycznie wyłączany na liście serwerów
- automatyczne wykrywanie nie działa, jeśli używasz nazw DNS w SERVERFILE - w
tym przypadku należy ustawić adres serwera DNS na własny serwer w
**redirect_external_address** do wykrywania do pracy - wykrywania własnych
serwerów.
● kiedy CVAR **redirect_retry** jest ustawiony na 1 serwer może umieścić ludzi
w kolejce, aby ponowić próbę być przekierowany z powrotem do ostatniego
serwera (np. gdy są one automatycznie przekierowywane, ale tylko chcesz grać
na serwerze są też podłączone)
**● lista serwerów może być załadowana z bazy SQL (tylko w wersji beta)
● statystyki na temat przekierowań mogą być zapisane do pliku i vault albo do
bazy SQL (tylko w wersji beta)**
![[Image: instalacja.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/instalacja.png)
● xredirect.amxx / xredirect-beta.amxx**\-- >** /plugins
● xredirect.sma / xredirect-beta.amxx **\-- >** /scripting
● xredirect.inc **\-- >** /scripting/include - tylko jakbyś chciał kompilować
● (trzeba plik stworzyć) serverlist.ini **\-- >** /configs
● xredirect.txt **\-- >** /data/lang
**● xredirect.sql.txt -- > **(tylko w wersji beta) jeżeli używasz SQL: uruchom
ten skrypt na swojej bazie danych
![[Image: komendy.png]](http://www.amxx.pl/foty/grafikap/komendy.png)
● **say /server** \- pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● **say_team /server** \- pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● **pickserver** \- pokaż menu aby przełączyć się na jakiś serwer
● **say /follow** \- podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer na
który się przełączył
● **say_team /follow** \- podążaj za ostatnim przełączonym graczem na serwer
na który się przełączył
● **say /retry** \- ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś się
połączyć jeśli był pełny
● **say_team /retry** \- ponów połączenie z ostatnim serwerem jakim chciałeś
się połączyć jeśli był pełny
● **say /stopretry** \- zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
● **say_team /stopretry** \- zatrzymaj ponawiane łączenie się z serwerem
● **redirect_announce_now** \- ogłoś listę servera natychmiast, wymagany
dostęp - ADMIN_KICK
● **redirect_user** \- <playername|playerid> [servernum] - przełącz gracza [na
dany serwer], wymagany dostęp - ADMIN_KICK
● **redirect_queue** \- pokazuje aktualną kolejkę do przekierowań, wymagany
dostęp - ADMIN_KICK
● **redirect_stats** \- pokazuje statystyki na temat przekierowań, wymagany
dostęp - ADMIN_KICK, dostępne tylko wtedy gdy SQL nie jest używany
![[Image: cvary.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/cvary.png)
CVARy, muszą być wpisane do amxx.cfg. Dopiero ustawienie ich za pomocą konsoli
(bezpośrednie, ssh, rcon, hLSW ...) jest problematyczne z kilku powodów.
● **redirect_active** \- 1/0 włącza/wyłącza plugin - jeśli jest to ustawione
na 0 wszystkie inne CVARy, są ignorowane, **domyślnie 1**
● **redirect_auto**
\-- 0 = wyłączyć automatyczne przekierowanie gdy serwer jest pełny
\-- 1 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na serwer losowo z listy
\-- 2 = gdy serwer jest pełny, przekierowuje na następny serwer z listy
\-- 3 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem
administratorów, przekierowanie na losowegy serwer
\-- 4 = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) z wyjątkiem
administratorów, przekierowuje na następny serwer z listy
\-- 5* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym
administratorzy, przekierowanie na losowy serwer
\-- 6* = zawsze przekierowuje (nawet jeżeli serwer jest pusty) w tym
administratorzy, przekierowuje na następny serwer z listy
**domyślnie 0**
(* Jeśli chcesz tylko przekierować ludzi ze starego serwera na nowy podczas
okresu przejściowego, należy rozważyć użycie [T E G
O](http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=61833 "Zewnętrzny odnośnik")
pluginu, łatwiejsze w obsłudze i ma wszystko co potrzeba)
_Zależności:
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 automatyczne przekierowanie
wykryje, gdy serwer jest pełny i nie przekieruje do niego - w przeciwnym razie
nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na pełny serwer
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 automatyczne przekierowanie
wykryje, gdy serwer nie odpowiada i nie przekieruje do niego – w przeciwnym
razie nie będzie można wykryć i przekieruje gracza na wyłączony serwer_
● **redirect_manual**
\-- 0 = wyłącza ręczne przekierowanie w say: /server
\-- 1 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server
\-- 2 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i pokazuje podmenu
kiedy gracz nie może zostać przekierowany
\-- 3 = umożliwia ręczne przekierowanie w say: /server i zawsze pokazuje
podmenu z którego gracz może zdecydować się na przekierowanie (jeśli to
możliwe)
**domyślnie 0**
_Zależności
Informacje kiedy serwer jest offline, można zobaczyć tylko gdy
redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 – w przeciwnym wypadku każdy
serwer będzie online i będzie można do niego przejść
Informacje (mapa i ilość graczy) może zostać wyświetlona tylko gdy
redirect_check_method jest ustawony na 2 – w przeciwnym wypadku tego nie
będzie_
● **redirect_follow**
\-- 0 = wyłącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany
gracz się przekierował – oczywiście ludzie mogą nadal używać /server aby pójść
na ten sam serwer
\-- 1 = włącza śledzenie gracza poprzez komende /follow na serwer gdzie dany
gracz się przekierował
● **redirect_external_address** \- To ustawienie jest konieczne, jeśli chcesz
przekierować do nazw DNS zamiast adresów IP, np. jeśli adres= w pliku
serverlist.ini jest world1.n-ice.org zamiast 85.10.209.243. Jeśli nie wiesz
jak to działa i jakie są nazwy DNS to pozostaw ustawienie puste
Dostępne ustawienia:
Zestaw własnych nazw DNS adres serwera zewnętrznego - potrzebne tylko w
przypadku korzystania z nazw DNS zamiast adresów IP w SERVERFILE - to musi
odpowiadać nazwie w SERVERFILE - **włączając port!**
_Przykład:
redirect_external_address "my.cool.domain.example.com:27015"_
● **redirect_check_method** \- te ustawienie definiuje jakie informacje
xREDIRECT odczytuje z innych serwerów na liście. Ma też wpływ jak menu ma być
wyświetlane.
\-- 0 = nie sprawdza innych serwerów
\-- 1 = tylko ping (aby sprawdzić czy serwer jest online)
\-- 2 = sprawdza aktualną ilość graczy, maximum możliwych graczy i aktualną
mapę
● **redirect_announce** \- to ustawienie określa, czy xREDIRECT ma ogłaszać
serwery znajdujące się na liście serwerów
\-- 0 = wyłącza ogłoszenie
\-- "jakaś wartość większa od 0" = sekundy w jakim przedziale ma się
wyświetlać ogłoszenie
**domyślnie 60**
_Zależności
Jakie informacje są ogłoszane zależą od redirect_check_method
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 albo 2 ogłoszenia będą
pokazywały także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada – w innym
wypadku zawsze będzie pokazywało serwery online
Kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 2 ogłoszenia będą pokazywały
także czy serwer jest offline, jeśli nie odpowiada oraz aktualną/maksymalną
liczbę graczy i jaka mapa – w przeciwnym wypadku nie będzie tych informacji w
ogłoszeniach_
● **redirect_announce_mode** \- komu mają być wyświetlane ogłoszenia: 1 = żywi
gracze, 2 = zmarli (także obserwatorzy), 3 = obaj, **domyślnie 3**
● **redirect_announce_alivepos_x** \- wyświetlane komunikaty w pozycji
pionowej z y dla żywych ludzi, **domyślnie -1,0**
● **redirect_announce_alivepos_y** \- wyświetlane komunikaty w horyzontalnej
pozycji na y dla żywych ludzi, **domyślnie 0,01**
● **redirect_announce_deadpos_x** \- wyświetlane komunikaty w pozycji pionowej
dla martwych ludzi, **domyślnie -1,0**
● **redirect_announce_deadpos_y** \- wyświetlane komunikaty w horyzontalnej
pozycji dla martwych ludzi, **domyślnie 0,35**
● **redirect_show** \- to ustawienie określa, czy informacje na temat
przekierowań innych graczy są wyświetlane w obszarze czatu.
\-- 1 = włącza informacje w obszarze czatu
\-- 0 = wyłącza informacje w obszarze czatu
**domyślnie 1**
● **redirect_adminslots** \- to ustawienie określa, czy będzie traktować
adminów w sposób szczególny. Może być również postrzegane jako funkcja VIP.
Kiedy włączone:
# VIP-y mogą korzystać z retry, nawet gdy funkcja jest wyłączona
# VIP-y mogą przekierować siebie na serwery z hasłem niepublicznym
# VIP-y mogą dołączyć na serwer z ustawionym adminslots = (określonym w
serverlist.ini)
# VIP-y nie są automatycznie przekierowywane kiedy redirect_auto jest
ustawiony na 3 lub 4
# gdy serwer jest pełny i VIP się łączy, xREDIRECT wyszukuje zwykłego gracza,
który jest podłączony w najkrótszym czasie i przekierowuje go do jednego z
innych serwerów lub wyrzuca go z serwera jeśli slot na jakimkolwiek innym
serwerze jest niedostępny
\-- 0 = Adminslots jest wyłączony
\-- 1 = Adminslots jest włączony
**domyślnie 0**
_Zależności:
Ustawienie daje efekty tylko kiedy redirect_auto jest ustawiony na 1 lub 2_
● **redirect_maxadmins** \- maksymalna liczba adminów, którzy mają imunitet
automatycznego przekierowania
\-- 0 = nieograniczona liczba adminów
\-- 1-32 = maksymalna liczba adminów
**domyślnie 0**
● **redirect_retry** \- to ustawienie określa, czy użytkownicy, którzy zostali
przekierowani będą mogli użyć /retry i wejść na serwer kiedy zwolni się slot
\-- 0 = wyłącza komendę /retry
\-- 1 = włącza komendę /retry
● **redirect_hidedown** \- ukrywanie serwerów które są offline (nie
odpowiadają):
\-- 0 = nie ukrywa
\-- 1 = ukrywa w menu
\-- 2 = ukrywa w ogłoszeniach
\-- 3 = ukrywa w menu i ogłoszeniach
**domyślnie 0**
_Zależności
Daje efekt tylko kiedy redirect_check_method jest ustawiony na 1 lub 2_
● **redirect_localslots** \- to ustawienie określa, czy gracze lokalni mają
pierwszeństwo przed graczami z internetu. Może to zostać wykorzystane dla
serwerów, które mają większość graczy LAN (np. granie w kafejce internetowej).
Działa jak adminslots, przekierowuje graczy z internetu aby zrobić miejsce tym
z sieci lokalnej
Lokalny gracz to ktoś, kto łączy się z lokalnego adresu, zgodnie z RFC 1918:
10.0.0.0 – 10.255.255.255
172.16.0.0 – 172.31.255.255
192.168.0.0 – 192.168.255.255
169.254.0.0 – 169.254.255.255
\-- 0 = nie rezerwuj slotów dla lokalnych graczy
\-- 1 = rezerwuj sloty dla lokalnych graczy
**domyślnie 0**
● **redirect_countbots** \- czy plugin ma liczyć botów jako zwykłych graczy
(do pokazywania w statusie)
1-- tak (domyślnie)
2 -- nie
![[Image: konfiguracja.png]](http://www.amxx.pl/foty/grafikap/konfiguracja.png)
**PLIK LISTY SERWERÓW**
Plik musi być w formacie ini. Opis:
● **id** = identyfikator serwera (używany do jednoznacznej identyfikacji w
statystykach albo żeby pokazać gdzie gracz został przekierowany i skąd)
Ustawienie to umożliwia mieć różne rozkazy w każdym serverlist.ini na każdym
serwerze
● **address** = adres serwera (może być IP albo nazwa DNS)
● **localaddress** = adres serwera sieci lokalnej - niezbędne do określenia
tylko kiedy gracze także mogą się połączyć z sieci lokalnej
● **port** = port serwera - wartość pomiędzy 1025 a 65536, **domyślnie 27015**
● **cmdbackup** = określa jak często żądanie UDP jest wysyłane do serwera (z
redirect_check_method > 0), **domyślnie 2**
● **noauto** = 1 wyłącza automatyczne przekierowanie na dany serwer
niezależnie jak redirect_auto jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez
redirect_auto, **domyślnie 0**
● **nomanual** = 1 wyłącza ręczne przekierowanie na dany serwer niezależnie
jak redirect_manual jest ustawiony, 0 oznacza kontrolę przez redirect_manual,
**domyślnie 0**
● **nodisplay** = jeśli jest ustawione na 1 to będzie ukrywać serwer z listy
serwerów i komunikatów, **domyślnie 0**
● **adminslots** = jeśli jest ustawione na 1 plugin będzie przekierowywał
ludzi tylko z zarezerwowanym slotem gdzie jest np. 12/13 graczy na danym
serwerze gdzie się chce przejść, **domyślnie 0**
● **password** = hasło potrzebne aby wejść na serwer, **domyślnie zostawione
puste miejsce**
● **publicpassword** = jeśli ustawione na 1, każdy gracz może się połączyć na
serwer z hasłem, kiedy ustawione na 0 mogą przejść tylko admini, **domyślnie
0**
● **private** = jeżeli ustawione na 0, serwer nie jest prywatny; ustawienie na
**hide** ukryje serwer w menu i ogłoszeniach dla graczy ale NIE dla adminów;
ustawienie na **fullhide** jest jak hide ale nie wyświetla informacji "X
został przekierowany do Y" kiedy admin się przekierował, **domyślnie 0**
● **category** = ustawienie to spowoduje przydzielenie danego serwera do danej
kategorii, np.: "Serwery AIM MAP", nazwę należy wpisać bez cudzysłowia
Domyślna nazwa pliku to serverlist.ini
Ta nazwa może być zmieniona ale tylko edytując źródłowy plik .sma i
skompilowany do formatu .amxx
serverlist.ini powinien wyglądać mniej więcej tak:
[pierwszy serwer]
address=example.n-ice.org
port=27015
cmdbackup=5
noauto=1
nomanual=1
nodisplay=0
[drugi serwer]
address=example2.n-ice.org
port=27015
private=hide
category=Serwery AIM MAP
Wszystkie serwery muszą mieć takie same SERVERFILE. Oznacza to, że jeżeli masz
serwer A i B oba serwery muszą mieć się na liście. Tak więc każdy serwer
zawsze musi mieć siebie w swojej liście. **W innym przypadku plugin nie będzie
działać poprawnie**.
Należy pamiętać, że przy użyciu więcej niż 5 serwerów w SERVERFILE musisz
zmienić określenie MAX_SERVERFORWARDS i ponownie skompilować plugin. Jeśli
jest więcej serwerów w pliku niż określone przez MAX_SERVERFORWARDS to reszta
serwerów będzie ignorowana.
Nie ma potrzeby, aby dodać nomanual = 1, noauto = 1 lub podobnego do tego.
**DPROTO/Sprawdzanie protokołu**
Standardowo plugin nie działa na DPROTO.
Tzn że jeżeli mamy na liście serwer z innym protokołem (także dproto) to może
nas nie przekierować.
Aby to wyłączyć należy znaleźć linijkę:
#define MOD_DETECTION true
i zamienić na
#define MOD_DETECTION false
Po tym zabiegu oczywiście czeka nas ponowna kompilacja pluginu.
**Aktywacja SQL i/albo statystyk**
Standardowo plugin ma wyłączony SQL.
Aby włączyć SQL i statystyki, należy znaleźć linijki:
//#define SQL
//#define STATISTICS
i zamienić na:
#define SQL
#define STATISTICS
Czyli skasować ukośniki.
**SQL ON i STATYSTYKI OFF:**
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki nie będą się
zapisywały.
**SQL ON i STATYSTYKI ON:**
Lista serwerów zostanie załadowana z bazy danych. Statystyki będą zapisywane
do tablicy SQL
**SQL OFF i STATYSTYKI ON:**
Lista serwerów zostanie załadowana z pliku serverlist.ini.
Statystyki zostaną zapisane do vault i do pliku xredirect-actions.csv w
folderze logów AMXX.
Vault będzie trzymał dane sumaryczne (liczba ręcznych przekierowań,
automatycznych przekierowań, itp.).
Dane w vault mogą być przeszukiwane za pomocą nowej komendy redirect_stats.
Plik CSV będzie trzymał wszystkie akcje xREDIRECT z dokładnymi danymi (data,
czas, nazwa przekierowanego gracza, ID gracza, adres IP...).
**SQL OFF i STATYSTYKI OFF:**
Lista serwerów zostanie załadowane z pliku serverlist.ini. Statystyki nie będą
się zapisywały.
Dane do SQL należy skonfigurować w **/config/sql.cfg** i uruchomić skrypt w
bazie danych który jest w **xredirect.sql.txt** jeśli chcesz używać tego z
AMXX. To stworzy tabele które będzie używał xREDIRECT.
Aby skonfigurować parametry listy serwerów, należy wprowadzić skrypty wedle
tych:
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (1, 3, 'nomanual', '1');
INSERT INTO xredirect_attributes VALUES (2, 3, 'nomanual', '0');
Przypuszczam że pierwsza cyfra to dany serwer, druga cyfra to linijka a
trzecia to wartość parametru.
Jeżeli błędnie to proszę o poprawienie mnie (nie znam się na bazach danych)
![[Image: inneinformacje.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/inneinformacje.png)
**Tłumaczenia**
● Angielski - [xOR](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=11692
"Zewnętrzny odnośnik") ([[email protected]](/cdn-cgi/l/email-
protection#a6dec9d4e6c88bcfc5c388c9d4c1 "Zewnętrzny odnośnik"))
● Niemiecki - [xOR](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=11692
"Zewnętrzny odnośnik") ([[email protected]](/cdn-cgi/l/email-
protection#2a5245586a440743494f0445584d "Zewnętrzny odnośnik"))
● Duński - [Multiply](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=11950
"Zewnętrzny odnośnik") ([[email protected]](/cdn-cgi/l/email-
protection#4a273f263e233a26330a2b262667392938233a3e3964242f3e "Zewnętrzny
odnośnik")) - [url=http://www.JUHP.net "Zewnętrzny odnośnik"]www.JUHP.net[/url]
● Francuski - [kEnNy_^](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=11194
"Zewnętrzny odnośnik")
● Węgierski - Millertrash
● Szwecki - R4x
● Fiński - X3D ([[email protected]](/cdn-cgi/l/email-
protection#d6aee5b296b8b3a2a2bff8b0bf "Zewnętrzny odnośnik"))
● Holenderski - [Janet Jackson](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=4520
"Zewnętrzny odnośnik")
● Hiszpański -
[KylixMynxAltoLAG](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=8567 "Zewnętrzny
odnośnik") ([[email protected]](/cdn-cgi/l/email-
protection#fe849f8c8e9f9a919b90929f99be96918a939f9792d09d9193 "Zewnętrzny
odnośnik"))
● Polski - [_KaszpiR_](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=18
"Zewnętrzny odnośnik")
● Islandzki - [Throstur](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=2844
"Zewnętrzny odnośnik")
● Rosyjski - [[-]](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=21880 "Zewnętrzny
odnośnik") ([[email protected]](/cdn-cgi/l/email-
protection#ff9a87908bce94bf929e9693d18d8a "Zewnętrzny odnośnik"))
● Leetspeak - [Curryking](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=1256
"Zewnętrzny odnośnik") [former version by [Twilight
Suzuka](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=1599 "Zewnętrzny odnośnik")
(<http://www.alphapoint.org/rcr>)]
● Serbski - [iggy_bus](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=7561
"Zewnętrzny odnośnik")
● Łotewski - [Toster v2.1](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=22100
"Zewnętrzny odnośnik")
● Portugalski (Portugalia) - [H(x)m3m do
S@c0](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=25111 "Zewnętrzny odnośnik")
● Portugalski (Brazylia) -
[commonbullet](http://forums.alliedmods.net/member.php?u=7883 "Zewnętrzny
odnośnik")
**Minimalne Wymagania**
● Metamod v1.18
● HLDS v3.1.1.1
● AMXX v1.70 (v1.80 dla wersji beta)
![[Image: wymaganemoduly.png]](http://amxx.pl/foty/grafikap/wymaganemoduly.png)
Plugin wymaga moduł **sockets** i ewentualnie **nvaultl**
Załączniki:
xPrzekierowywanie.rar
xredirect-amxx-sma.zip
xredirect-beta-amxx-sma.zip
xredirect.inc.zip
xredirect.sql.txt
xredirect.txt