Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

Polymorph

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] Polymorph
[URL] https://amxx.pl/topic/103308-polymorph-k...-serwerze/


[Image: opis.png]
Czym jest **POLYMORPH MOD MANAGER?**
Pozwala on odpalić na Twoim serwerze w prosty sposób kilka modów, tworząc w
ten sposób multimod.
Możesz połączyć ze sobą takie mody jak **SURF** , **FFA** bez obawy, iż będzie
jakiś błąd, czy też będzie nieodpowiednie ustawienie CVARów.
Plugin stworzony przez **fysiks** 'a , ja go spolszczyłem oraz dodałem na
amxx.pl w wersji polskiej.
[Image: cvary.png]
Cvars:



poly_mode ""
0: Zawsze jest grany jeden mod, do momentu, aż zostanie on zmieniony przez admina na inny.
1: Zostanie zagranych X map, następnie mod zostanie zmieniony na kolejny, podany w configs/polymorph
2: Granie X map, po tym mod zostanie zmieniony na drodze głosowania ( najpierw votemod, potem votemap )
poly_extendmod ""
0: Nie zezwalaj na przedłużanie moda
1: Zezwalaj na przedłużanie moda.
amx_extendmap_max ""
Oznacza ilość minut, jaka może być maksymalnie zagrana na mapie
amx_extendmap_step ""
Po przedłużeniu, o ile ma zostać przedłużona mapa





Instalacja

>Nadpisz polymorph.amxx za mapchooser.amxx w plugins.ini
>Stwórz folder o ścieżce /addons/amxmodx/configs/polymorph/.
>Zrób pliki MODa, z których plugin będzie korzystał:
>**PLIK MUSI BYĆ W FOLDERZE POLYMORPH**
>**NAZWA MUSI ROZPOCZYNAĆ SIĘ LICZBĄ!**
>**PLIK Z MAPĄ MUSI ZNAJDOWAĆ SIĘ W FOLDERZE /polymorph!**
>**Jeżeli chcesz, by plugin działał na wszystkich modach, dopisz go w
plugins.ini**
>np. 0_twojmod.ini ( poniżej, jak taki plik powinien wyglądać )



; Konfiguracja moda

; Komentarze w tym miejscu.

[mod]
name "Nazwa modu"
mapsfile maps1.ini
mapspermod 2

[cfg]



sv_gravity 900
sv_alltalk 0
hostname "Nazwa serwera grana podczas danej modyfikacji."



[plugins]



plugin1.amxx
plugin1b.amxx


[Image: komendyadmina.png]
**amx_nextmod**
Komenda do wpisania w konsoli, która ukazuję następny grany mod. Nadana dla
admina z flagą ADMIN_MAP . Admin może wybrać następny grany mod, wpisując
amx_nextmod "liczba"
**amx_votemod**
Rozpoczyna głosowanie na następny mod, a następnie na następną mapę przypisaną
do danego moda w pliku maps.
Komenda nadana dla admina z flagą ADMIN_MAP
[Image: konfiguracja.png]
Po pierwszym odpaleniu pluginu, będzie on źle odpalony, więc trzeba zmienić
mod jeszcze raz, ponieważ stworzy on plik plugins-polymorph.ini.
Załączone pliki

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=49418 "Pobierz załącznik"][Image: sma.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=49418 "Pobierz załącznik"]**Polymorph.sma**[/url] **27,7 KB** 229 Ilość pobrań
[[Image: amxx.gif]**Polymorph.amxx**](/kompilator/plugin/49418
"Pobierz plik AMXX")







Załączniki:
Polymorph.sma