Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

[inny]Paczka Surf By RevengeST ExpMod 401LvL - Gotowe paczki AMXX

Created Today  in Paczki AMXX  by Poster
[TITLE] [inny]Paczka Surf By RevengeST ExpMod 401LvL - Gotowe paczki AMXX
[URL] https://amxx.pl/topic/131438-paczka-surf...od-401lvl/


[Image: opis.png]

Paczka mojego wykonania do AmxModX 1.8.2 Windows zwierająca pluginy umilające
gre oraz wciągające w nią
[Image: smile.png]

Nie posiada żadnym reklam.

Za każdy zgłoszony błąd/bug w paczce daję +

[Image: inneinformacje.png]

Pluginy:



surf.amxx                           /Rekordy
unlimited_money.amxx                /Daje nam full kasy
bunnyhop.amxx                       /BH
kontakt.amxx                        /Motd z kontaktem
ip.amxx                             /Pokazuje IP graczy
wymuszanie_interpu.amxx             /Jak w nazwie
spawn_protection_pl.amxx            /Ochrona przy respawnie
ad_manager.amxx                     /Reklamy w say'u
ExpMod.amxx                         /ExpMod Edited By RevengeST 401lvl
antyreklama.amxx                    /Blokuje adresy ip i strony
no_fall_death.amxx                  /Nie zabija po upadku na ziemie
bullet_damage.amxx                  /Pokazuje obrażenia
Mariogodmode.amxx                   /Nie można się zabijać w mario(strefie kupowania)
NoEdgeDamage.amxx                   /Po upadku na krawędź surfa nie zabija


[Image: cvary.png]



amx_cvar sv_airaccelerate 1000
amx_cvar mp_timelimit 25
amx_cvar mp_buytime 999

amx_maxmoney 99999
amx_startmoney 99999

bh_enabled 1
bh_autojump 1
bh_showusage 0

kontakt_on 1

nfd_plugin 1

amx_reklama_dozwolona "forumserwera.pl" //Nie wywala za reklame przy tym adresie

sv_sp 1
sv_sptime 5
sv_spmessage 1
sv_spshellthick 25

amx_kick_r1 "Kampisz"
amx_kick_r2 "AFK"
amx_kick_r3 "Kultura"
amx_kick_r4 "Zmien nick"
amx_kick_r5 "Ogarnij Ping"

amx_minibans_forum "http://google.pl" // okresla forum na ktorym mozna zlozyc zazalenie
amx_minibans_hudmsg "1" // okresla czy pokazywac zielony napis na hud
amx_minibans_moreinfo "0" // dla developerow, loguje wiecej informacji
amx_minibans_logs "1" // wlacza / wylacza logi
amx_minibans_logstype "1" // rodzaj logow, 1 - loguje w logach amxx, 2 - w oddzielnym pliku
amx_minibans_kickdelay "5.0" // czas, po jakim od otrzymaniu bana gracz zostanie wykopany
amx_minibans_bantype "0" // na co banować graczy? 0 - wykryj automatycznie
amx_minibans_bantimes "0" "30" "60" "10080"
amx_minibans_reason "Czitujesz"
amx_minibans_reason "Obrazasz"
amx_minibans_reason "Kultura"
amx_minibans_reason "Wysoki Ping"
amx_minibans_reason "Reklama"


Bullet_Damage_Mode 1
;0 = Zawsze pokazuj hud
;1 = pokazuj Hud tylko do ograniczonej odległości między atakujący a obrywającym (cvar ponizej)
Jeżeli przeczytacie poniższy cvar to zrozumiecie

Bullet_Damage_Distance 1
;Działa tylko gdy bullet_damage_mode jest na 1
;- kiedy atakujący i obrywający jest max w X dystansie pokazuje HUD (def. 600)

Bullet_Damage_ShowWalls 1
;- 0 : wyłączone (domyślnie)
;- 1 : pokazuj obrażenia przez ścianę .

Bullet_Show_Spec 1
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Pokazuje obrażenia kiedy patrzysz na kogoś na specie.

Bullet_Hs_Mode 1
;- 0 : Wyłączone
;- 1 : Zawsze pokazuj Director Hud Message kiedy jest HeadShot
;- 2 : Pokazuj HEADSHOT (napis) dla Atakującego i Obrywającego

Color_RGB_Victim : 25000000
;( DEFAULT = 255000000 )
;kolor obrażeń, który będzie widział obrywający, kolor ustalamy w RGB [Nasycenie czerwonego od 0 do 255, zielonego 0-255 oraz; ;niebieskiego 0-255]
.

Color_RGB_Attacker 000255000
;( DEFAULT = 000255000 )
;Kolor obrażeń atakującego, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

Color_RGB_Ourself_Teammate 255102021
( DEFAULT = 255102021 )
;Kolor obrażeń jeśli sami siebie ranimy, kolor ustalamy w RGB (tak jak wyżej)

;13 sierpnia 2011 - Cvary po aktualizacji

Bullet_Text_Mode 1
;typ textu
; 0 : DIRECTOR HUD MESSAGE SIZE  //(Director HUD to samo co HUD tylko ma większą czcionke [Polecam!])
; 1 : HUD  // Napis HUD



Bullet_Show_Mode 1
;( DEFAULT = Arch of Circle [3])
;Jak obrazenia mają być pokazywane?
;Niżej masz zdjęcia jak co wygląda.
;0 - Circle (HUD/DHUD robi koło wokół celownika)
;1 - Vertival (HUD/DHUD pokazywany wzdłuż ekranu obok celownika)
;2 - Horizontal (HUD/DHUD pokazywany jest na dole ekranu)
;3 - Arch of circle (HUD/DHUD robi łuk z boku ekranu)

[Image: instalacja.png]

Poprostu wrzuć paczkę a modele do **models/NoweBronie/**

Modele wszystkich broni prócz auto-kamp , bez flesza i smoke.

[Image: download.png]

[http://www66.zippysh...65189/file.html](http://www66.zippyshare.com/v/75265189/file.html
"Zewnętrzny odnośnik")

Modele:
[http://www40.zippysh...60315/file.html](http://www40.zippyshare.com/v/96060315/file.html
"Zewnętrzny odnośnik")