Sign In

Sign In

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS 1.6. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz

    1. Created 15 September 2025

    CSHOT

    Siec tworzona z pasja, prężnie rozwijajacą się. Posiadamy serwery CS GO. Każdy znajdzie u nas coś dla siebie. Profesjonalne podejście administracji jak i adminów tworzy wspaniałą atmosferę na sieci. Jeśli masz c

Partners

Awatar autora

Raygun Call of duty Black Ops

Created Today  in PLUGINY  by Poster
[TITLE] Raygun Call of duty Black Ops
[URL] https://amxx.pl/topic/167919-raygun-call...black-ops/


PLUGIN JEST NIEDOKOŃOCZNY ZAŁĄCZAM JAKO CIEKAWOSTKĘ

Plugin który pisałem i finalnie nie skończyłem.

Miał to być port znanego Raygun'a (Blastera) z trybu zombie Call of duty Black
Ops do csowego zombie plague.

Plugin sam w sobie działa ale nie jest kompletnie zaimplementowany pod ZP
tylko pod klasyczną grę w dodatku sama logika broni jest napisana ~~dosyć
kiepsko~~ ŹLE i wypadałoby wiele poprawić, problemy jakie z nią są to:

-Brak możliwości włączenia latarki

-Brak możliwości klikania przycisków

Oba błedy występują podczas trzymania broni i wynikaja z tego:



set_pdata_float(id,83,999.0)

-Brakuje modeli z perspektywy trzeciej osoby i po wyrzuceniu, znalazłem tylko model v_

-Otwarzanie dźwięków broni jest kompletnie z d*py, zrobiłem wszystko przy pomocy emit_sound (bez sensu)

Konfiguracja:



new DEBUG = 1 // chyba nazwa zmiennej wszystko mówi

#define RAYGUN_WPNID CSW_P228 // broń pod jaka jest podmieniany raygun
#define RAYGUN_MODEL "models/fresh/v_raygun_bo.mdl" // model v_
#define RAYGUN_BULLET "models/fresh/raygun_bullet.mdl" // model pocisku

#define RAYGUN_DRAWTIME 1.46 // czas wyciągniecia broni
#define RAYGUN_FIRERATE 0.5 // szybkostrzelność
#define RAYGUN_RELOADTIME 3.0 // czas przeładowania

#define RAYGUN_MAGSIZE 20 // pojemność magazynka
#define RAYGUN_MAXBP 160 // ilość amunicji w zapasie

#define RAYGUN_DAMAGE 100.0 // obrażenia zadane bezpośrednim trafieniem
#define RAYGUN_SPLASH_DAMAGE 300.0 // maksymalne obrażenia obszarowe (redukowane dystansowo)

#define RAYGUN_SPLASH_RADIUS 110.0 // maksymalny obszar rażenia



Plugin kompilował się pod amxem chyba 1.8.3 ale nie dam sobie uciąć głowy

Tak jak wspominałem na początku, plugin jest raczej ciekawostką którą można
dokończyć przy odrobinie zaparcia.

Udostępniam go dlatego, że nie chcę aby sam pomysł przepadł, może ktoś zrobi z
tego coś fajnego
Załączone pliki

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=83841 "Pobierz załącznik"][Image: 7z.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=83841 "Pobierz załącznik"]**raygun.7z**[/url] **844,45 KB** 46 Ilość pobrań

* [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=83842 "Pobierz załącznik"][Image: sma.gif][/url] [url=https://amxx.pl/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_id=83842 "Pobierz załącznik"]**zp_raygun.sma**[/url] **10,53 KB** 51 Ilość pobrań
[[Image: amxx.gif]**zp_raygun.amxx**](/kompilator/plugin/83842
"Pobierz plik AMXX")







Załączniki:
zp_raygun.sma